FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  1. Co charakteryzuje usługi biura rachunkowego Damwer?
    • Zespół doświadczonych specjalistów - Nasi księgowi mają za sobą wiele pomyślnie zrealizowanych zleceń oraz długoterminowych współprac. Dzięki swojej wiedzy i umiejętnościom, służymy pomocą księgową już od wielu lat, nieustannie utrzymując ją na wysokim poziomie.

    • Wiedza gromadzona przez wiele lat - Księgowość zmienia się z biegiem lat, ponieważ aktualizowane są przepisy prawne. Specjaliści z firmy Damwer przez cały czas pozostają na bieżąco ze zmieniającą się branżą by zagwarantować jak najwyższy poziom obsługi klienta. Obeznanie naszego zespołu i swoboda w pracy oraz duże zaangażowanie pomagają w przyswajaniu nowych informacji.

    • Usługi dopasowane do każdego klienta - Nasze biuro rachunkowe z Białegostoku analizuje sytuację każdego klienta indywidualnie. Obsługa realizowana przez profesjonalnych księgowych jest spersonalizowana i proponowane są najlepsze możliwe rozwiązania w danej sprawie.

  2. Jakiego typu księgowością zajmuje się firma?
    • Prowadzenie ksiąg handlowych - Biuro rachunkowe Damwer z Białegostoku oferuje prowadzenie ksiąg handlowych, czyli formy umożliwiającej dokładne zestawienie wszystkich wydarzeń gospodarczych, które miały miejsce w firmie. Dla niektórych rodzajów działalności gospodarczych jest to konieczna forma rozliczeń, dla innych dobrowolna.

    • Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów - Dodatkowo, nasi księgowi opracowują podatkowe książki przychodów i rozchodów firm. Służą one do uproszczonego ewidencjonowania operacji gospodarczych, które miały miejsce w firmie. Nasze biuro księgowe zapewnia profesjonalne doradztwo w wyborze odpowiedniej formy rozliczeń.

    • Prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego - Jest to również uproszczona forma opodatkowania działalności gospodarczej, której prowadzeniem zajmują się nasi specjaliści. Ryczałt ewidencjonowany może być wykorzystywany przez jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółkę osobową.

    • Deklaracje ZUS, VAT. PIT, CIT - Nasi specjaliści oferują swoją pomoc zarówno klientom indywidualnym, tak samo jak właścicielom przedsiębiorstw. Kompleksowo sprawdzamy i weryfikujemy deklaracje ZUS, PIT, VAT oraz CIT.

    • I wiele więcej. Pełną listę naszych usług znaleźć można pod tym adresem

  3. W jakiej formie należy przesłać dokumenty do biura podczas nawiązywania współpracy.

    Biuro rachunkowe Damwer przyjmuje dokumenty przesyłane w formie elektronicznej na nasz e-mail pod adresem damwer.pl@gmail.com lub pocztą tradycyjną do naszego biura. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości rekomendujemy kontakt telefoniczny lub mailowy.

  4. Od czego zależne są ceny usług biura?

    Biuro rachunkowe Damwer ustala swój cennik względem wielkości danego zlecenia, jego skomplikowania oraz ilości czasu, jaką należy poświęcić, by je zrealizować. Oferujemy uczciwe ceny naszych usług indywidualnie dopasowane do danej współpracy.

  5. Czy biuro rachunkowe Damwer zajmuje się poradami księgowymi?

    Księgowość to nasza specjalność, dlatego oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo oraz pomoc w przypadku jakichkolwiek pytań oraz wątpliwości, które się pojawiają. Zawsze zapewniamy rzeczową i kompleksową poradę.

  6. Jak wygląda proces rejestracji firmy z pomocą biura rachunkowego Damwer?

    Proces rejestracji firmy z pomocą naszego biura odbywa się drogą tradycyjną lub internetową po przeprowadzonej rozmowie z klientem na umówionym spotkaniu. Po ustaleniu wszystkich niezbędnych informacji następuje podpisanie odpowiednich dokumentów i rozpoczęcie współpracy z naszą firmą. Po więcej szczegółów zapraszamy do nawiązywania kontaktu przy jednej z metod dostępnych na naszej stronie.

  7. W jaki sposób biuro rachunkowe Damwer przekazuje niezbędne informacje do swoich klientów?

    Kontaktujemy się z naszymi klientami poprzez pocztę elektroniczną, tradycyjną oraz telefonicznie. Zapewniamy dla nich swoją dostępność, również wtedy, kiedy to oni chcą przekazać nam jakieś informacje.

  8. Mam dodatkowe pytania dotyczące Państwa usług, jak można skontaktować się z firmą?

    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do naszego biura, które znajduje się w Białymstoku. Ponadto, mogą Państwo napisać do nas maila, zadzwonić lub wypełnić formularz na naszej stronie internetowej w zakładce "Kontakt". Tam również znajdują się inne niezbędne informacje.